Catalunya
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Què hauria de fer?

4 participantes

Ir abajo

Què hauria de fer? Empty Què hauria de fer?

Missatge por ibci Dj Des 19, 2013 1:09 am

Bé, doncs us comento la meva situació actual. Faig uns quants atacs a inactius al dia els quals em permeten fer aquesta pujada de punts relativament ràpida. Però això aviat no em servirà, ja que cada vegada necessito més recursos i necessito consell.

Tinc les següents coses al planeta principal:
Mines: 16,14,12
Planta energia: 17
Defenses: 65 llm., 50 lp, 15 lg, 1 gauss, 1 cúpula petita
Flota: unes 15 petites, sondes i poca cosa més.
La investigació la porto bastant bé: computació 6, astro 2, blindatge 6, etc.

A la colònia tinc les mines un pèl més baixes i unes miques menys de defenses.

El que tinc intenció de fer és pujar una mica més les mines i llavors anar a per flota. Què en penseu? He de fer més defensa (com a màxim puc tenir acumulats 20k de cada recurs sense vigilància)? He d'anar a per la tercera colònia? Fins a quin nivell pujaríeu les mines abans de començar a fer flota?
ibci
ibci

Nombre de missatges : 21
Data d'inscripció : 15/12/2013

Tornar a dalt Ir abajo

Què hauria de fer? Empty Re: Què hauria de fer?

Missatge por RaZ-OnE Dj Des 19, 2013 2:07 am

Bueno ibci aixó es cosa de cada un ... jo sempre me possat a fer flota amb astro al tres fins a tenir un minim de 50 creuers pero me donat compte que no serveix per a res mes que per a atrankarte en un ranking a no ser que no paris de atakar ... jo ara mateix tink astro al 5 4 colonies y granjeixo per atakak uns 20 o 30 k de recursos ... mes el saqueixos a inactius .. el que faix es moure el recursos dun planeta a un atre per a pujar mes les mines ... yo ara estic = totes a 17,15,12 y 20 les solars .. cuan tingui aixo anire a per astro al 7 rapidament y cuan tingui 5 colonies començare a fer folder y nbs .. si vols ser floter et diria de anar pujan flota a medida que pujen les defenses xd jo per exemple tin 40 lanzamisils y 20 petits a cada colonia y la cupula petita xDD
RaZ-OnE
RaZ-OnE
Català

Nombre de missatges : 39
Data d'inscripció : 15/12/2013

Tornar a dalt Ir abajo

Què hauria de fer? Empty Re: Què hauria de fer?

Missatge por Admin Dv Des 20, 2013 2:03 am

El millor que et puc dir és que les mines sempre és millor tenir-les al mateix nivell. D res et serveix tenir una mina de metall al 20 i l'Altra al 12, no estaràs rendibilitza nit els teus recursos. Per tant igualales.

Després com més colònies tinguis, millor, produiràs més que els altres. Per tant, si a la tercera colònia.

I mai deixis res de recursos sense protegir o volant. Si no pots defensar bé amb defenses 20 k de recursos, envia'ls amb la flota a mantenir posición mentre dormis, és el més segur.

Admin
Admin

Nombre de missatges : 54
Data d'inscripció : 14/12/2013

https://catalunyaogame.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Què hauria de fer? Empty Re: Què hauria de fer?

Missatge por RaZ-OnE Dv Des 20, 2013 4:50 am

J'ho aixo de mantenir pocició uff .. renego molt mentras no tenim llunes aprop lo millor es reciclar un cam de brosas y cuan tingem llunes aprop desplegar a mort arriban sempre abans que el despliege xdd perque si no pim pamm et quedaras sense flota .. xDD
RaZ-OnE
RaZ-OnE
Català

Nombre de missatges : 39
Data d'inscripció : 15/12/2013

Tornar a dalt Ir abajo

Què hauria de fer? Empty Re: Què hauria de fer?

Missatge por lloms Dv Des 20, 2013 11:40 am

"L"
per robar els recursus s'han de enviar les naus de càrrega amb les batalla? o aigde tenir un reciclador per collons?
lloms
lloms

Nombre de missatges : 31
Data d'inscripció : 20/12/2013
Edad : 36
Ubicació : Xunga

Tornar a dalt Ir abajo

Què hauria de fer? Empty Re: Què hauria de fer?

Missatge por Admin Ds Des 21, 2013 6:09 am

Naus de carrega roben recursos. Recicladors recullen el escombros que hi ha al costat del planeta.

Admin
Admin

Nombre de missatges : 54
Data d'inscripció : 14/12/2013

https://catalunyaogame.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Què hauria de fer? Empty Re: Què hauria de fer?

Missatge por RaZ-OnE Ds Des 21, 2013 6:34 am

jajajajjajajajaja xDDD bufff jo prefereixo no contestar .. xDD
enserio si jugeu a akest joc com a minim mireuse el manual a la pagina oficial de ogame ... xDD que us explicara tot o si no per el google manual d'ataks ogame ... xDD
RaZ-OnE
RaZ-OnE
Català

Nombre de missatges : 39
Data d'inscripció : 15/12/2013

Tornar a dalt Ir abajo

Què hauria de fer? Empty Re: Què hauria de fer?

Missatge por lloms Ds Des 21, 2013 8:00 am

Admin escrigué:Naus de carrega roben recursos. Recicladors recullen el escombros que hi ha al costat del planeta.
GRACIES! havia fet una simulacio d'aquestes... i posava que no menduia una merda. Per això pregunto RaSSSSSSSSSSS Razz 
lloms
lloms

Nombre de missatges : 31
Data d'inscripció : 20/12/2013
Edad : 36
Ubicació : Xunga

Tornar a dalt Ir abajo

Què hauria de fer? Empty Re: Què hauria de fer?

Missatge por RaZ-OnE Ds Des 21, 2013 11:17 am

Meeeeerrrrrdddddddaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!! Esss RaZ!!!!
¬¬'
RaZ-OnE
RaZ-OnE
Català

Nombre de missatges : 39
Data d'inscripció : 15/12/2013

Tornar a dalt Ir abajo

Què hauria de fer? Empty Re: Què hauria de fer?

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum