ajuda!!!!!
2 participantes
Pàgina 1 de 1
ajuda!!!!!
algu li pot fer una visita a aquest fantasmot?? [2:87:8] (Osky) [Nogranja]
te intencions de pelarme... semana i mitge espian-me. pero amb aquest ultim sembla que pasara a l'acció inminentment!
te intencions de pelarme... semana i mitge espian-me. pero amb aquest ultim sembla que pasara a l'acció inminentment!
lloms- Nombre de missatges : 31
Data d'inscripció : 20/12/2013
Ubicació : Xunga
Re: ajuda!!!!!
Li he enviat un missatge pel joc intentant acullunar-lo una miqueta, però dubtu que serveixi de res. A més, jo no tinc res per llançar-li a aquesta distància.
De moment el millor que pots fer és no deixar recursos i volar sempre la flota. A veure què passa.
De moment el millor que pots fer és no deixar recursos i volar sempre la flota. A veure què passa.
no ho enteng... per que un batalla contra "klos ph" el resultat ha sigut:
lloms:-1 ;Klos:+28 ?? i li he petat algu de defenses!
lloms:-1 ;Klos:+28 ?? i li he petat algu de defenses!
algú li ha passat això?
en el mapa de flotes, en una missó en concret m'ha deseperegut el nom del planeta hi a les cordenades hi possa [::] i no se quin planeta era... pot ser per que el jugador s'hagi posat en mode vacances? teoricament el atac es fa igualment oi?
Tampoc he rebut el informe de batalla quan han arribat...
en el mapa de flotes, en una missó en concret m'ha deseperegut el nom del planeta hi a les cordenades hi possa [::] i no se quin planeta era... pot ser per que el jugador s'hagi posat en mode vacances? teoricament el atac es fa igualment oi?
Tampoc he rebut el informe de batalla quan han arribat...
es pot saber per que alguns "inactius" els hi apareixen defenses misteriosament?? no representa que son inactius??
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum