Catalunya
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Presentacions

+12
loginter
negronegrito
Flashinho
renn16mar
D3S7R0Y_UNI60
Tenc0
Ferran
spidi
Llure88
RaZ-OnE
ibci
Admin
16 participantes

Ir abajo

Presentacions Empty Presentacions

Missatge por Admin Dg Des 15, 2013 4:34 am

A presentar-se toca!

Admin
Admin

Nombre de missatges : 54
Data d'inscripció : 14/12/2013

https://catalunyaogame.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Presentacions Empty Re: Presentacions

Missatge por ibci Dg Des 15, 2013 6:45 am

Veig que la gent és vergonyosa, doncs ja començo jo!

Sóc l'ibci, havia jugat a l'ogame prèviament (deu fer uns 7 o 8 anys) a l'univers 21, on també estava a l'aliança CAT. Després d'estar 3 anys jugant, em van rebentar un dia un parell de jugadors top alts i vaig deixar de jugar perquè vaig quedar fet caldo.
Ara torno disposat a donar-ho tot i a fer el millor per l'aliança!

Vinga, animeu-vos a presentar-vos!
ibci
ibci

Nombre de missatges : 21
Data d'inscripció : 15/12/2013

Tornar a dalt Ir abajo

Presentacions Empty Re: Presentacions

Missatge por Admin Dg Des 15, 2013 7:07 am

Bones ibci!

Es veu que sí que és vergonyosa la gent, què hi farem! espero que poc a poc la gent s'hi vagi afegint.

doncs jo també havia estat a universos antics i ara em va venir el "gusanillo" de l'ogame. la veritat és que estava en una molt bona aliança ja (E.F.), però he vingut aquí perquè vull que fem una gran aliança, que tinc ganes de passar-ho bé!

Això si, sóc minerillu a tope, si un cas miraré de ser la gasolinera de l'aliança, així que ja podeu començar a fer flota a tope! jeje


Admin
Admin

Nombre de missatges : 54
Data d'inscripció : 14/12/2013

https://catalunyaogame.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Presentacions Empty Re: Presentacions

Missatge por RaZ-OnE Dg Des 15, 2013 7:43 am

JAJAJAJA la gasolinera de la alliança y tens la produccio mes pobre de dutty que he vist fin ara xD..
Bueno em presento Jo soc en Jony visc a Galicia desde fa 4 anys però abans era de Puigcerdà (Girona). Soc alt Guaapo y mencanta la Coñaaa JAJAJAJAJAJAJA .
bueno diros que tinc 24 anys y que porto jugant a ogame desde el 14 o aixis e conescut molt unis y normalment maburreixo de escaparme dels Phalanx amb la flota i acavo regalant la conta a algun jugador de la alliança la ultima era una al uni Orion top 110 per aburriment tots el peixos grossos amb lluna yo una flota top 50 que em volian agafar i estaba cremadissim, per que no em va sortir lluna en 15 intents del 20% ...
espero que en akest em surtin un parell de llunas a la primera hahahaha....
y poca cosa mes espero que siguem una alliança unida y que ens comportem bé els uns amb el atres Wink
RaZ-OnE
RaZ-OnE
Català

Nombre de missatges : 39
Data d'inscripció : 15/12/2013

Tornar a dalt Ir abajo

Presentacions Empty Re: Presentacions

Missatge por Llure88 Dl Des 16, 2013 12:37 pm

Bones, jo soc en Llure, soc de Girona, jugava quan tenia 16 anys i desde Taurus i Rigel vaig tornar a viciar una mica. No soc molt bo pro faig uns bunkers forsa dificils de petar. Espero que anem be tots en aquesta aliança!

Llure88

Nombre de missatges : 5
Data d'inscripció : 16/12/2013

Tornar a dalt Ir abajo

Presentacions Empty Re: Presentacions

Missatge por spidi Dt Des 17, 2013 12:58 am

Hola a tots, soc Spidi, antig jugador de ogame que després va passar a mini unis en forozona, però he tornat, perque allà, encara que sont molt mes rapits que aquest, ja no en queden de bons per jugar-hi, soc de Barcelona, i mes haviat soc floter, ja que el pujar mines i laboratoris m'aburreig bastant

spidi

Nombre de missatges : 1
Data d'inscripció : 15/12/2013

Tornar a dalt Ir abajo

Presentacions Empty Presentació

Missatge por Ferran Dt Des 17, 2013 3:07 am

Hola, em dic Fer i soc de Tárrega. Amb els meus 49 anys, crec que soc l'avi de tots vosaltres, o sigui, que segur que teniu que donar-me classes, perque no fa ni sis mesos que he començat a jugar.

Ferran
Català

Nombre de missatges : 16
Data d'inscripció : 14/12/2013
Edad : 60
Ubicació : Tárrega (Lleida)

Tornar a dalt Ir abajo

Presentacions Empty Re: Presentacions

Missatge por RaZ-OnE Dc Des 18, 2013 8:05 am

Faltem molts encara per a presentarnos ... jo manaria un ultimatum perque encara que baixem de punts creec que el top 1300 capa abaix no tenen moltes ganas de jugar ...
RaZ-OnE
RaZ-OnE
Català

Nombre de missatges : 39
Data d'inscripció : 15/12/2013

Tornar a dalt Ir abajo

Presentacions Empty Re: Presentacions

Missatge por Tenc0 Dc Des 18, 2013 10:13 pm

Bé, una petita presentació ja farem...
Fa... molt que vaig jugar des de l'uni. 03... on tampoc vaig fer res, simplement vaig provar el joc... i mira aprofitant que en Diasell si viciava i tinc temps doncs aprofito i vaig fent cosetes...

Ja aviso que no serè el gran jugador... Ara, si algú necessita naus per defensar-se, les meves les tindrà (tot i que abans no pugui fer alguna cosa digne, encara queda ... xD).

Tenc0

Nombre de missatges : 3
Data d'inscripció : 18/12/2013

Tornar a dalt Ir abajo

Presentacions Empty Re: Presentacions

Missatge por RaZ-OnE Dj Des 19, 2013 12:32 am

Tenc0 no et preocupis homee !!! que ja veuras que surtim andavan poc a poc entre totss si necesites cualsevol cosa digamu y fare el que pugui ^^ XD
RaZ-OnE
RaZ-OnE
Català

Nombre de missatges : 39
Data d'inscripció : 15/12/2013

Tornar a dalt Ir abajo

Presentacions Empty Re: Presentacions

Missatge por Admin Dj Des 19, 2013 1:03 am

Raz, jo necessito 100 k de tots els recursos ^^

Admin
Admin

Nombre de missatges : 54
Data d'inscripció : 14/12/2013

https://catalunyaogame.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Presentacions Empty Re: Presentacions

Missatge por RaZ-OnE Dj Des 19, 2013 2:01 am

Merdaaa Emper cullons que aixoo no es per Fer spamm que es un fil per a presentarse !!!!
RaZ-OnE
RaZ-OnE
Català

Nombre de missatges : 39
Data d'inscripció : 15/12/2013

Tornar a dalt Ir abajo

Presentacions Empty Re: Presentacions

Missatge por Admin Dj Des 19, 2013 5:15 am

Benvinguts tots doncs! ( menys tu ras, a tu que et donguin!! )

Admin
Admin

Nombre de missatges : 54
Data d'inscripció : 14/12/2013

https://catalunyaogame.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Presentacions Empty Re: Presentacions

Missatge por RaZ-OnE Dj Des 19, 2013 5:26 am

Merdaaa !!!! que no soc ras Sóc RaZ amb Z cagun l'ostiaa !!! ami em donan de tan en cuant pero un parell de Fly's xD per reste suposo que prefereixooo donar joooo canyeta brava xDD JAJAJAJAJA
RaZ-OnE
RaZ-OnE
Català

Nombre de missatges : 39
Data d'inscripció : 15/12/2013

Tornar a dalt Ir abajo

Presentacions Empty Re: Presentacions

Missatge por D3S7R0Y_UNI60 Dv Des 20, 2013 2:25 am

Aquí ve la meva presentació. Sóc D3s7r0y, pero al món real en diuem Abraham. Vaig estar al uni 7. Tinc 34 anys i veureu que estic moltes horas contectat. Tinc 2 treballs que em permeten estar moltes hores davant l'ordinador. Sempre he sigut molt miner pero crec que aquesta vegada, seré mes floter. Ens veiem nois !!!! Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil 

D3S7R0Y_UNI60

Nombre de missatges : 1
Data d'inscripció : 17/12/2013

Tornar a dalt Ir abajo

Presentacions Empty Re: Presentacions

Missatge por renn16mar Dv Des 20, 2013 10:46 pm

Jo hem dic Renato, tinc 25 anys i he jugat a ogame fa anys als primers universos i tinc tendencia flotera, pero es necessari estar molt pendent, per tant intentare agafar una posicio intermitja

renn16mar

Nombre de missatges : 2
Data d'inscripció : 19/12/2013

Tornar a dalt Ir abajo

Presentacions Empty Re: Presentacions

Missatge por RaZ-OnE Ds Des 21, 2013 6:29 am

Renn !!! Amunt els floteross !!! pero amb molta compta que no ens agafin d'inprevist ...
RaZ-OnE
RaZ-OnE
Català

Nombre de missatges : 39
Data d'inscripció : 15/12/2013

Tornar a dalt Ir abajo

Presentacions Empty Re: Presentacions

Missatge por Flashinho Dt Des 31, 2013 2:54 am

Hola nois! Perdoneu el retard en presentar-me. Sóc Flashinho, de Sant Joan Despí, jugador experimentat que després de 3 anys inactiu, ha tornat al "Joc Mare Online"! Vaig ser Top 50 en els 3 universos que vaig jugar durant anys, amb vàries estrelles de la mort. En 3 anys he vist que el joc té alguns petits canvis, millores o novetats, ja aniré preguntant el que no vegi clar! Qualsevol cosa compteu amb mi! El meu perfil de jugador era d'atacant i de grans flotes, batalles i guerres i a la llarga em va passar factura, aquest cop jugaré més conservador sent molt més defensiu i creixent més ràpid amb totes les colònies.

Una forta abraçada i Visca Catalunya Lliure!

Flashinho

Nombre de missatges : 2
Data d'inscripció : 18/12/2013

Tornar a dalt Ir abajo

Presentacions Empty Re: Presentacions

Missatge por negronegrito Dt Des 31, 2013 5:33 am

Bueno, supuso que em toca jeje soc el Leandro, encara que els meus amics em diuen Negro XD m'agrada y no tinc cap inconvenient en que em diguin així, es més, ho prefereixo jeje Soc de Barcelona pero ara estic a Argentina visitant a la familia que es d'aqui.

Porto desde poc avans d'entrar a l'aliança jugant al ogame, pero m'adapto bé i soc molt bon estratega i administrador, de manera que creixo ràpid. De moment intento anar fent flota per atacar, pero soc més minero fins que arribi a un punt de tranquilitat on pugui produir i produir excercit per petar ollets jajajaja soc molt pacient i tinc propostes que fer per a l'aliança. Ja ens anirem paralant tots!!! Wink

negronegrito

Nombre de missatges : 1
Data d'inscripció : 25/12/2013

Tornar a dalt Ir abajo

Presentacions Empty Re: Presentacions

Missatge por loginter Dg Gen 05, 2014 2:49 am

Bon diaaaa!! Jo soc en Loginter. Visc a Barcelona ciutat i he jugat diversos cops al ogame, encara que no he arribat a ser TOP 50 jajajajajaja. Jo no soc ni flotero ni minero ni re, les classificacions no son per mi. Jo vaig fen, vaig creixen amb ment de futur mes que altra cosa. De moment vaig creixent rapid, pro en un temps tots podem estar al Top perque aquest server encara es molt peque! Hem de demostrar de que som capaços! //*//

loginter

Nombre de missatges : 5
Data d'inscripció : 05/01/2014

Tornar a dalt Ir abajo

Presentacions Empty Re: Presentacions

Missatge por kurama Dj Feb 13, 2014 10:39 am

Bona nit a tots!

Sóc una nova incorporació a l'Aliança, des de la ciutat comtal.

Em dic Ting (Origen Asiàtic), tinc (Si, m'han fet la broma milers de cops) 22 anys, durant dos dies i poc més, i bé... no sé exactament que dir.


Vinc de l'aliança INMORTALES, que pel que es veu, tothom ha marxat de la ali, sense donar motius... així que també he decidit marxar. Vaig entrar al joc per un amic, potser també s'incorpora aquí.


Bé, que qualsevol cosa, estic aquí pel que necessiteu
kurama
kurama

Nombre de missatges : 1
Data d'inscripció : 13/02/2014

Tornar a dalt Ir abajo

Presentacions Empty Re: Presentacions

Missatge por kiloalfa Dt Abr 29, 2014 9:34 am

Salutacions companys. Em dic Joan, visc a Castelldefels i sóc novell en aquest joc. Primer de tot, agrair que m'hàgiu acceptat com a company, espero i desig ser útil i poder col·laborar en el joc, així mateix ja aniré entrant en la dinàmica del "fòrum" ( que m'ha costat una mica poder entrar ja que no sabia com, jajajaj ja he dit que sóc " novato" ). Very Happy 
Una abraçada a tots-totas i Visca la Terra
kiloalfa
kiloalfa

Nombre de missatges : 2
Data d'inscripció : 29/04/2014
Ubicació : Castelldefels

Tornar a dalt Ir abajo

Presentacions Empty Re: Presentacions

Missatge por Alfonsus Dc Maig 28, 2014 7:37 am

Hola, soc l´Alfons, nom de guerra Alfonsus ( m´he escarrasat per trobar el nom peró al final l´he trobat) He estat a uns quants universos, l´ultim fou Capella, vaig arribar a top 90, em vaig cansar, vaig tenir un parell de ensopegades groses i vaig perdre un fotimer de estrelles. Em vaig cansar i ho vaig deixar estar. Mira ara m´ha donat de bell nou.
Soc de taranna tranquil i vaig fent el meu joc.
Si a la aliança hi ha vida participare, i si no n´hi ha o deixare.
Salut.

Alfonsus

Nombre de missatges : 2
Data d'inscripció : 27/05/2014

Tornar a dalt Ir abajo

Presentacions Empty Re: Presentacions

Missatge por sidecat Dj Jun 26, 2014 1:03 am

Hola, sóc en Sid. Tinc més de 30 però menys de 40 anys. Sóc de Barcelona i jugava al univers 19 amb el nom de Picard, vaig arribar a ser top 80 amb una gran flota i estrelles de la mort, fins que un nadal vaig fer malament un fleet i em van petar varis jugadors.

sidecat

Nombre de missatges : 2
Data d'inscripció : 26/06/2014

Tornar a dalt Ir abajo

Presentacions Empty Re: Presentacions

Missatge por sidecat Dj Jun 26, 2014 1:08 am

RaZ-OnE escrigué:Renn !!! Amunt els floteross !!! pero amb molta compta que no ens agafin d'inprevist ...
Ja he vist que no sóc l'únic fan de Bola de drac. M'agrada, sembla que ens portarem bé.
//*//

sidecat

Nombre de missatges : 2
Data d'inscripció : 26/06/2014

Tornar a dalt Ir abajo

Presentacions Empty Re: Presentacions

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum